خبرگزاری کار ایران

ایلنا خبر می دهد؛

آتش‌سوزی سنگین در پارکینگ «اعتماد» دولت آباد کرمانشاه/ تعداد مصدومان ۵ نفر +فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۳۵۲

صبح امروز -سه شنبه ۷مرداد ماه- حدود ساعت ۱۱ صبح چندین خودرو حامل بنزین در پارکینگ شهرک دولت آباد در کرمانشاه طعمه حریق شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،بر اساس این گزارش پس از این اتفاق  تمامی ایستگاه‌های ۱۰ گانه خودرو های اطفایی کرمانشاه به محل حریق فراخوانده و  اعزام شدند.

در حال حاضر همه نیرو‌های آتش‌نشان در حال اطفای خودرو های حامل بنزین هستند و  تا کنون توانستند حدود ۴۰ خودرو حامل بنزین را  از پارکینگ خارج کنند.

 نیرو‌های امدادی و آتش نشانی هم با حضور در محل مشغول کار مهار این آتش سوزی مهیب هستند .

این انفجار تا  کنون به چندین دستگاه خودرو آسیب رسانده است.

به گفته میری سخنگوی سازمان آتش نشانی کرمانشاه هم نیروهای امدادی در حال مهار آتش سوزیه هستند.هر چند هنوز جزئیاتی از علت حادثه یا وسعت آتش سوزی در دست نیست.

بنا به گزارش‌های رسیده در این حادثه شش تریلی حامل سوخت در پارکینگ "اعتماد" شهرک دولت آباد دچار آتش سوزی شده و منفجر شدند که  به دنبال این انفجار آتش سوزی گسترده ای در پارکینگ ایجاد شد.

در این حادثه  تا کنون ۵ نفر مصدوم شدند که ۴ نفر آنان آتش نشان بودند .

اخبار تکمیلی در این باره به‌روز رسانی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز