خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان اعلام کرد؛

اجرای عملیات خط‌کشی در ۴۹۲ کیلومتر از جاده‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۲۵۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: عملیات خط‌کشی ۴۹۲ کیلومتر از جاده‌های استان قزوین با استفاده از رنگ سرد و گرم به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جواد حق‌لطفی اظهار کرد کرد: ۲۶۲ کیلومتر از عملیات خط‌کشی با استفاده از تیم‌های امانی و ۲۳۰ کیلومتر نیز به صورت پیمانی به انجام رسیده است.

وی اضافه کرد: از سال جاری تاکنون ۱۵۰۰ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی استان قزوین عملیات خط کشی و تجدید خطوط محو شده به انجام رسیده و برای انجام این کار ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی هزینه شده است.

حق‌لطفی، نصب و بهسازی ۲ هزار و ۹۵ عدد علایم ایمنی راه‌ها شامل اخطاری و انتظامی و نصب ۳۴۳ عدد تابلوی اطلاعاتی با اولویت نقاط پرتصادف و راه‌های گردشگری را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی جاده‌ها عنوان کرد.

مدیرکل راهداری استان  با اشاره به ارتقای حفاظ ایمنی میانه راه‌ها، نواحی پل و پرتگاه و بهسازی حفاظ‌های موجود، اظهار داشت:  در چهار ماه گذشته، ۲۱ کیلومتر نیوجرسی بتنی و ۴۴ کیلومتر گاردریل در سطح راه‌های استان نصب شده است.

این مسئول یادآور شد: طی این مدت همچنین ۲۴۴ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در سطح استان شناسایی و برای ۹۱مورد از تخلفات اخطار و توقف ساخت صادر شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز