خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی خبر داد:

تردد هوایی و دریایی رایگان برای دانشجویان ابوموسی

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۱۲۹

رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی از تردد هوایی و دریایی رایگان برای دانشجویان ابوموسی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمود عامری سیاهویی از ثبت نام و پذیرش دانشجو بدون کنکور در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: ثبت نام در رشته های بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور ) دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از 5 مرداد ماه لغایت 2 شهریورماه انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور ابوموسی تنها واحد آموزش عالی در جزیره استراتژیک می باشد، افزود:خوابگاه با تمام امکانات و تردد هوایی و دریایی رایگان در اختیار دانشجویان ابوموسی قرار می گیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی در خصوص هزینه شهریه دانشجویی، عنوان کرد: با 3بانک عامل قرارداد منعقد شده که وام دانشجویی با کارمزد پایین در اختیار دانشجویان قرار گیرد، حتی بنیاد علوی و نهادهای حمایتی هزینه شهریه دانشجویان بی بضاعت را نیز پرداخت می کندو نباید دانشجویی دغدغه ای جز تحصیل داشته باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی بیان کرد: محل آزمون به دلخواه دانشجویان در نزدیک ترین محل زندگی دانشجو صورت می گیرد و برای دانشجویان خوابگاهی در ایام امتحانات غذای گرم توزیع می شود.

به گزارش ایلنا، دانشگاه پیام نور ابوموسی قریب به 400دانشجو و با 2رشته  کارشناسی ارشد و 8رشته کارشناسی مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز