خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان خبرداد:

برگزاری مراسم آنلاین گرامیداشت هفته خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۱۱۴

دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان از برگزاری مراسم آنلاین گرامیداشت هفته خبرنگار خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسین روحی با گرامیداشت یاد شهید صارمی، شهدای عرصه رسانه و هفته خبرنگار گفت: نقش خبرنگاران و فعالان رسانه در ارتقای آگاهی جامعه غیر قابل انکار است و صد البته باید قدردان تلاش آنان باشیم.

وی افزود: این تشکل در زمینه اطلاع رسانی مقابله با شیوع کرونا با ستاد مدیریت استان همکاری مطلوبی داشته و از ظرفیت های رسانه در جهت آگاه سازی افکار عمومی بهره گرفته است.

روحی با تشریح برنامه گرامیداشت هفته خبرنگار اظهار کرد: انجمن صنفی روزنامه نگاران در نشست اخیر هیئت مدیره  مطابق سنوات گذشته مراسم تجلیل از فعالان عضو تشکل را برگزار خواهد کرد.

دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان اضافه کرد: البته این برنامه به جهت شرایط ویژه و به منظور حفظ سلامت همکاران به صورت آنلاین خواهد بود و در خصوص زمان این برنامه و برنامه های اجرایی متعاقبا از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

وی در پایان از همراهی و اطلاع رسانی اعضای تشکل در زمینه اطلاع رسانی مقابله با شیوع کرونا و سایر برنامه ها تشکر و قدر دانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز