خبرگزاری کار ایران

در استان البرز اتفاق اقتاد؛

دستگیری دو سارق که به 5 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۹۷۶

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری باند سارقان حرفه ای موتور سیکلت با اعتراف به 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد

به گزارش ابلنا سرهنگ علی سلیمانی گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به مراجع قضائی و انتظامی مبنی بر سرقت موتور سیکلتش در سطح شهرستان ساوجبلاغ، دستگیری سارقان در دستور کار پلیس اگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود : کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی 2 نفر از سارقان شدند و پس از یافتن مخفیگاه نامبردگان، در یک عملیات غافلگیرانه هر 2 آن ها دستگیر و یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه از مخفیگاه سارقان نیز کشف کردند.

وی بیان کرد: در ادامه روند رسیدگی به پرونده، در بازجویی های به عمل آمده، سارقان به 5 فقره سرقت موتور سیکلت با همدستی 4 نفر دیگر اعتراف کردند .

سرهنگ سلیمانی با بیان این که هر 4 همدست متهمان در عملیات های جداگانه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، اظهار داشت: با تلاش ماموران هر 5 موتورسیکلت مسروقه در شهرستان های همجوار ساوجبلاغ کشف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان گفت: درصد قابل توجهی از جرائم و مشکلات ایمنی و امنیتی که برای شهروندان حادث می شود به دلیل عدم آگاهی و توجه آنان نسبت به این مسائل است که اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مستمر در حوزه قوانین و مقررات شهروندی و توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیسی به ویژه از طریق رسانه های جمعی برای ارتقای سطح آموزش جامعه نقش موثری دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز