خبرگزاری کار ایران

فتح اللهی:

مشکلات معلمان مدارس غیر دولتی به صورت ویژه بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۹۶۸

فرماندار رشت از پیگیری مسائل و مشکلات معلمین مدارس غیر دولتی در قالب شورای آموزش و پرورش و نشست هفتگی با نمایندگان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در نشست با هیئت مدیره تشکل آموزگاران مدارس غیردولتی، با بیان اینکه جایگاه آموزش و پرورش در کشور ما بسیار مهم و تاثیرگذار است، اظهار داشت: جامعه هدف آموزش و پرورش طیف وسیعی از اقشار جامعه را در بر می گیرد که از این حیث در مقایسه با سایر دستگاه ها، میزان ارتباط بیشتری را با افراد جامعه دارد.

فرماندار شهرستان رشت  با تاکید بر اینکه بی شک شرایط اقتصادی جامعه بر مسائل آموزش و پرورش نیز تاثیر گذار است، تصریح کرد: این شرایط بدون شک بر قشر فرهنگیان جامعه نیز اثرگذار بوده که باید با برآوردن نیازهای اقتصادی فرهنگیان، زمینه افزایش انگیزه در آنان را فراهم کرد.

مقام عالی دولت در مرکز استان، با بیان اینکه برای تامین خواسته ها، باید ابتدا نیازها را بر اساس اولویت بندی مطرح کرد، افزود:  تعدد خواسته ها و یا بازگویی مشکلات به صورت کلی بازدهی مناسبی نداشته و باید با تمرکز بر یک امر و در نظر گرفتن چهارچوب های خاص، به نتیجه مناسبی دست یافت.

 فتح اللهی با بیان اینکه تحت پوشش قرار گرفتن معلمان غیر انتفاعی توسط یکی از شرکت های بیمه، می تواند از بار روانی ناشی از بسیاری از مشکلات آنان بکاهد، ادامه داد: مشکلات معلمین غیرانتفاعی از طریق جلسات شورای آموزش و پرورش و نشست هفتگی با نمایندگان  پیگیری خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز