خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی دادگستری کل استان البرز وعده داد؛

رفع موانع قانونی و قضایی دادرسی در پرونده‌های مواد مخدر البرز

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۹۰۹

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز، گفت: تلاش ما در جلسات کمیته حقوقی و قضایی، ایجاد رویه واحد در رسیدگی به پرونده های مواد مخدر، رفع نارسایی و تنگناهای حقوقی و قضایی در این حوزه و رسیدگی به پرونده های مواد مخدر در شعب واحد است.

به گزارش ایلنا، جعفر داراب خانی که طی ابلاغ رئیس کل دادگستری البرز به سمت رئیس کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز منصوب گردید در اولین نشست کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بر لزوم هماهنگی و تعامل روزافزون میان دستگاه های متولی در حوزه مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد.

وی ضمن بحث و بررسی درباره قانون مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: در چند سال اخیر در حوزه های مقابله، پیشگیری و توانمندسازی معتادان، رویکردهای خاصی اتخاذ کرده ایم و به موفقیت هایی نیز دست یافتیم.

وی افزود: تلاش ما در جلسات کمیته حقوقی و قضایی، ایجاد رویه واحد در رسیدگی به پرونده های مواد مخدر، رفع نارسایی و تنگناهای حقوقی و قضایی در این حوزه و رسیدگی به پرونده های مواد مخدر در شعب واحد است.

این مقام قضایی تصریح کرد: تلاش به منظور عملیاتی کردن مراکز ماده 16 و بازاجتماعی کردن معتادان از جمله اقدامات مؤثری است که به موازات فعالیت های کمیته مذکور، در حال انجام است.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان البرز، دادستان های عمومی و انقلاب شهرستان های البرز، قضات و رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از اعضای کمیتة مذکور و مدعوین این جلسه بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز