خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بحران استانداری سیستان و بلوچستان:

قطع راه‌های ارتباطی 23 روستای کاجو قصرقند/ امدادرسانی هلال احمر و تلاش برای بازگشایی جاده ها

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۸۱۹

مدیر کل بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: حدود سه تا چهار روز است که راه های ارتباطی 23 روستای منطقه کاجو شهرستان قصرقند قطع شده است.

به گزارش ایلنا، عباسعلی ارجمندی با اشاره به قطع ارتباط 23 روستای منطقه کاجو تحت پوشش شهرستان قصرقند در پی بارش باران های موسمی اقیانوس هند در ایام تابستان و طغیان رودخانه کاجو اظهار داشت: حدود سه تا چهار روز است که قطع ارتباطی 23 روستا قطع شده است که دستگاه های ذیربط در حال تلاش برای بازگشایی جاده هستند.

وی افزود: این رودخانه معمولا در طول سال مشکلاتی را برای روستاهای شهرستان بوجود می آورد. مادامی که بحث باران و طغیان رودخانه وجود دارد باید زمینه برقراری راه‌های فرعی روستاها تا شهر را در شرایط کنونی فراهم کرد.

ارجمندی تاکید کرد: شبکه برق و آب و مخابرات این مناطق وصل است و کمک های لازم و آذوقه مورد نیاز توسط هلال احمر و مدیریت بحران به منطقه ارسال شده است.

پیش از این سرپرست راهداری سیستان و بلوچستان نیز گفت: برای بازگشایی 34 کیلومتر راه ارتباطی قصرقند به کاجو با دربرگیری 30 روستا به 98 میلیارتومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز