خبرگزاری کار ایران

در سیستان و بلوچستان رخ داد؛

جوان زابلی با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۷۹۹

فرمانده انتظامی زابل گفت: درگیری خیابانی بین 2 جوان در این شهرستان سبب کشته شدن جوان 18 ساله شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد ثمره حسینی اظهار داشت: ساعت 10:20 دقیقه شب گذشته یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان امیرالمومنین (ع) به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مشخص شد جوانی ۲۲ ساله به نام احمد در جریان یک نزاع دست جمعی با ضربات متعدد چاقو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده با وجود تلاش تیم پزشکی فوت کرده است.

فرمانده انتظامی زابل ادامه داد: در تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول با چند مرد جوان در پی اختلافات قبلی در خیابان شهید پهلوان درگیر شده که با توجه به سرنخ‌های بدست آمده شمارش معکوس برای دستگیری عامل این جنایت خیابانی آغاز شد.

وی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی زابل در کمتر از ۲ ساعت از وقوع قتل ۴ تن از عاملان این نزاع را که بین ۱۸ تا ۴۵ سال سن دارند شناسایی و در عملیات‌های مجزا دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی عنوان کرد: در چندین مرحله بازجویی‌های علمی پلیس سرانجام ضارب اصلی که ۱۸ سال سن دارد شناسایی و در بازجویی‌های به عمل آمده به قتل در پی اختلافات قبلی با مقتول اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: متهم به قتل و دیگر همدستانش پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز