خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهر کلاته رودبار خواستار شد؛

ضرورت تسریع در تکمیل پروژه آب شرب کلاته رودبار دامغان

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۷۱۲

امام جمعه شهر کلاته رودبار با اشاره به اینکه بحث تامین آب شرب از مطالبات مردم این شهر است گفت: پروژه تامین آب شرب شهر کلاته رودبار سالیان سال است در دست اجرا است و انتظار آن است که به تکمیل این پروژه سرعت داده شود.

به گزارش ایلنا،  حجت الاسلام اسماعیل بنائیان سفید شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهر کلاته رودبار به میزبانی سالن جلسات شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: طرح های نیمه تمام در شهر کلاته رودبار باید شناسایی و با الویت بندی و اختصاص اعتبارات لازم بر تکمیل طرح ها تلاش شود. 

امام جمعه شهر کلاته رودبار اضافه کرد: احداث بند خاکی یا استخر ذخیره آب کشاورزی از پروژه های مفید در بخش  کشاورزی شهر کلاته رودبار است که دولت برای تکمیل این پروژه اعتبار خوبی اختصاص داد که امیدواریم این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسد. 

بنائیان سفید خاطر نشان کرد: فعالیت و خدمات خوبی در راستای رشد و توسعه عمران و آبادانی شهر کلاته رودبار صورت گرفت و هرگز مردم خدمات مدیران خوب خود را فراموش نخواهند کرد. 

وی به بحث امید آفرینی در جامعه با توجه به وجود مشکلات اقتصادی در جامعه اظهار داشت: بحث امید آفرینی به آینده یک موضوع مهم و حیاتی است که نباید از آن غفلت کرد و از سویی نباید مشکلات را بزرگ نماییم و جوانان را نسبت به آینده  کشور نا امید و مایوس کرد. 

وی اضافه کرد: بر اساس آیات و روایات باید به داشته های خود شکر گزار باشیم و فرهنگ شکر گزاری را در جامعه ترویج و گسترش دهیم و قدردان مسئولان و خادمان واقعی مردم در هریک از دستگاه های اجرایی باشیم. 

امام جمعه شهر کلاته رودبار گفت: بسیاری از مشکلات امروز جامعه در ناسپاسی کردن است که این حرکت ناپسند زمینه ناشکری از نعمت های خداوند است که جامعه را به سمت نابودی سوق می دهد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز