خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

آموزش های فنی و حرفه ایی نقش موثری در حوزه تولید دارند

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۶۹۴

استاندار قزوین گفت: آموزش های فنی و حرفه‌ای تاثیر بسزایی در حوزه تولید و اشتغال دارند و این یک اصل برای توسعه جامعه است .

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین ، هدایت الله جمالی پور در پنجمین روز از هفته ملی مهارت با حضور در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای یک اصل برای توسعه است که باید به جهش مهارت افزایی توجه ویژه ای شود.

استاندار قزوین افزود: نقش آموزش درتولید و توسعه کشور مهم و بسیار بارز است ،آموزش در صنعت ،خدمات و کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد و کیفیت آموزش و تولید ارتقاء پیدا کند ، در زمینه آموزش  و مهارت ، فنی و حرفه‌ای خوش درخشیده اند و باید از آنان قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اصل دستگاه ها اعتماد سازی است، ادامه داد: مردم باید اعتماد کنند هزینه ای که صرف آموزش می کنند چندین برابر به دست می آورند و شما را شریک خود قلمداد خواهند کرد و از ظرفیت شما برای ارتقای خود بهره خواهند گرفت .

جمالی پور خاطرنشان کرد: در تمام جوامع پیشرفته آموزش مهم‌ترین عامل توسعه نام برده می شود ، نیروی انسانی محور توسعه است و یکی از مولفه هایی که آن را توانمند می کند آموزش است .

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز