خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

متولی آموزش‌های مهارتی اداره کل فنی و حرفه‌ای است

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۶۵۶

استاندار قزوین گفت: متولی آموزش های مهارتی قبل از ورود به بازار کار سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا  از قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای ایجاد مهارت آموزی تشکیل شده است .

استاندار قزوین با انتقاد از دخالت در وظایف دستگاه‌ها افزود: متولی آموزش مهارتی قبل از ورود به بازار کار سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است، بنابراین نباید کارهای موازی ایجاد کنیم و این آموزش را گاهی به دانشگاه علمی کاربردی و یا نهاد دیگر دهیم زیرا این پراکندگی هزینه‌ها را هدر می‌دهد و مانع توسعه است.

جمالی پور اضافه کرد: اجازه دهیم هر دستگاهی کار خود را انجام دهد و در سیستم آموزشی خود به گونه‌ای حرکت کنیم تا تداخلی در وظایف ایجاد نشود و در این راستا بپذیریم که مهارت آموزی و ارتباط با صنعت و دستگاه‌های اجرایی و آموزش با سازمان فنی و حرفه‌ای است لذا لازم نیست شاخ و برگ اضافی دهیم و نگذاریم فرآیند ناقص شده و اخلالی در توسعه ایجاد شود.

محسن مددی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین در این جلسه ضمن تشکر از استاندار مبنی بر موافقت حضور اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در شورای آموزش و پرورش ، ظرفیت ها و پتانسیل های لازم برای توسعه آموزش های کارو دانش  را بیان نمود و اظهار کرد: برای تحقق اهداف آموزش و پرورش در حوزه کار و دانش بر اساس مصوبات همکاری خواهد کرد.

جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، لطف اله سیاهکلی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش و محسن مددی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و مدیران نهادهای فرهنگی و عضو در سالن استانداری قزوین برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز