خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان خبرداد:

ابتلای ۳۹ نفر از نیرو‌های بهداشتی یزد به کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۱۸۸

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از ابتلای قطعی ۳۹ نفر از نیرو‌های شاغل در حوزه بهداشت به بیماری کووید ۱۹ خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم سلمانی گفت: در این روز‌های بحرانی، کادر بهداشت استان یزد در خط مقدم مقابله با کرونا به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند و به خوبی توانسته‌اند وظیفه خود را انجام دهند.

وی افزود: از ابتدای همه گیری کرونا، ۱۱ نفر از پزشکان، ۱۳ نفر از مراقبان سلامت، سه نفر از نیرو‌های بهداشت محیط، چهار نفر از بهورزان شاغل در حوزه بهداشت استان به این بیماری مبتلا شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: یک نفر از نیرو‌های آزمایشگاه، یک نفر از کارشناسان تغذیه و ۶ نفر از نیرو‌های پشتیبانی بهداشتی به کرونا ویروس مبتلا شده اند.

سلمانی با اشاره به فعالیت حوزه بهداشت در همه گیری کووید ۱۹ خاطر نشان کرد: پرسنل بهداشتی با شناسایی افراد علامت دار و پایش و پیگیری آنها تا حد امکان از گسترش و انتشار این بیماری در جامعه جلوگیری می‌کنند.

وی تأکید کرد: اگر اقدامات و فعالیت‌های تیم‌های واکنش سریع بهداشتی در شناسایی بیماران سرپایی و غربالگری خانواده‌های افراد بستری نبود در حال حاضر مطمئنا با شرایط بدتری مواجه بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز