خبرگزاری کار ایران

با ارتقای تعاملات دستگاه‌های اجرایی محقق شد؛

رفع مشکلات حمل و نقل سوخت برای جامعه صیادی قشم/ اختصاص ماشین حمل سوخت برای صیادان

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۰۷۴

رئیس شیلات شهرستان قشم به همراه فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم در راستای رفع مشکلات جامعه صیادی دیدار کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، در این دیدار رئیس شیلات شهرستان قشم با بیان اینکه مشکلات حوزه سوخت از جمله حمل و نقل آن معیشت جمعی از صیادان جزیره قشم را در تنگنا قرار داده، گفت: علت این امر نبود  جایگاه سوخت در اسکله صیادی شهر قشم است که سبب شده این قشر برای تامین سوخت خود به جایگاه‌های درون شهری مراجعه کنند.

محمد پرورش افزود: صیادان تا چندی پیش سوخت را از جایگاه روستای طولا واقع در حدود پنج کیلومتری شهر قشم تهیه و به اسکله منتقل می‌کردند که اخیرا محل سوخت‌گیری آنان به روستای رمچاه در حدود ۱۸ کیلومتری تغییر یافته است.

وی ضمن تشکر از همکاری مسئولان و دستگاه های اجرایی شهرستان قشم، اضافه کرد: خوشبختانه طی دیدار با امام جمعه این شهرستان و همچنین نشست مشترکی با نیروی انتظامی و دستگاه‌های مرتبط با حمایت فرمانداری شهرستان روند حل مشکل آغاز شده است.

پرورش با بیان اینکه ماشین ویژه حمل سوخت برای صیادان این منطقه در نظر گرفته خواهد شد تا سوخت مورد نیاز را به اسکله منتقل کند، تصریح کرد: انتظار است تعاونی یا نماینده ای از جامعه صیادی منطقه نیز به موضوع ورود کرده و پخش سوخت به صورت خرد در اسکله را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز