خبرگزاری کار ایران

پارک هاشمی در محله اکبرآباد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۰۴۲

در هشتمین هفته از شنبه های جهادی، پارک هاشمی در محله اکبرآباد افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، علی کمالی زاده؛ شهردار کرج در هشتمین هفته از شنبه های جهادی در آیین بهره برداری از پارک هاشمی که در محله اکبرآباد انجام شد، اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث این پارک ۲ هکتاری بعد از ۲ سال تلاش به اتمام رسید.

وی با عنوان اینکه مساوات و عدالت فضایی در ساخت پارک هاشمی رعایت شده، تصریح کرد: شهرداری برای نخستین مرتبه زمین این پارک را تملک کرده است.

کمالی زاده در ارتباط با سیستم بهداشتی این مکان تفریحی گفت: برای نهایی شدن  موضوع انتقال بهداشتی فاضلاب در این محدوده پیگیری لازم صورت می گیرد.

شهردار اظهار داشت: برنامه های شهرداری کرج در برهه ای در حال تحقق یافتن است که به لحاظ اقتصادی با چالش های جدی روبرو هستیم و این نشان از عزم شورا و مجموعه مدیریت شهری برای خدمت رسانی مطلوب به شهر و شهروندان است.

درصدد ساخت شهر انسان محور هستیم

اکبر سلیم نژاد، رییس شورای شهر کرج در این مراسم با عنوان اینکه یکی از اولویت های شورای پنجم نگاه ویژه به محلات و محله محوری است، گفت: تلاش ما ارائه خدمات صادقانه و بدون چشمداشت به شهروندان است و در این راستا شورای پنجم نسبت به مناطق کم برخوردار بیش از گذشته، توجه دارد. 

وی افزود: به دنبال ایجاد آرامش روانی برای شهروندان و ساختن شهری انسان محور هستیم و در این ارتباط از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنیم.

خدمات شورای پنجم موفقیت آمیز بود

پیمان بضاعتی پور؛ رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در افتتاح پارک هاشمی، عنوان کرد: توسعه فضای سبز و ایحاد امکانات رفاهی برای شهروندان از اولویت های مدیریت شهری کرج است.

وی گفت: سال گذشته چندین پارک و بوستان در مناطق کم برخوردار به بهره برداری رسید و این روند امسال نیز ادامه خواهد داشت.

این مسئول با موفقیت آمیز خواندن خدمات شورا اظهار داشت: ارائه خدمات در شورای پنجم قابل قیاس با ادوار گذشته شورای شهر کرج نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز