خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه:

عملکرد بانک‌های خصوصی در کرمانشاه ضعیف است

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۰۱۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه از عملکرد ضعیف بانک های خصوصی در این استان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، هدایت حاتمی بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور کسب مهارت و توانمند سازی تنها راه گذر از وضعیت فعلی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: ضروری است آموزش‌های مهارتی در راستای تسهیل ایجاد اشتغال و درآمدزایی شکل بگیرد.

حاتمی تاکید کرد: آموزش مهارت‌ها باید با برنامه و در راستای ایجاد اشتغال و افزایش سطح درآمد خانواده‌ها شکل بگیرد.

حاتمی با بیان اینکه بیماری کرونا به حوزه خدمات بیشترین آسیب را وارد کرده است گفت: در شرایط حساسی هستیم و اگر نتوانیم به خوبی آن‌را مدیریت کنیم بدون شک آسیب‌های بیشتری به حوزه‌ها وارد خواهد شد لذا باید همه سعی و تلاش خود را بکار بگیریم تا جلوی این آسیب را بگیریم.

وی بیان داشت: حوزه "آی تی" می‌تواند در اشتغالزایی اثرات مثبتی از خود به جای بگذارد لذا توجه به این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است

وی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از عملکرد ضعیف سیستم بانک‌های خصوصی کرمانشاه اظهار داشت: اگر قرار باشد به این نحو پیش بروند این عملکرد آنها را به بانک مرکزی اعلام خواهیم کرد و تبعات مالی آن را باید بپذیرند.

حاتمی بیان داشت: متأسفانه پایین‌ترین نرخ پرداخت تسهیلات کرونا در استان مربوط به بنگاه‌های اقتصادی آسیب دیده متعلق به بانک‌های ملی، ملت و سپه است که انتظار می‌رود با کاهش بروکراسی اداری به روند کار خود سرعت بدهند.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه افزود: برای ارائه خدمات بیش از پیش بانک‌ها به مردم اگر لازم است نیروها را در ساعات بعدازظهر به کار بگیرند و اداره برق نیز موظف به همکاری با این شعب است و آنها را مشمول جریمه اضافه برمصرف نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز