خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

کمک‌های مومنانه تا شکست کرونا در قزوین ادامه خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۹۰۵

استاندار قزوین گفت: ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه در استان قزوین تا زمان شکست کرونا برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان با استفاده از ظرفیت کمک‌های مردمی و خیران فعال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی‌پور در آئین آغاز به کار نهضت تعاون و احسان (مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی مومنانه) که با هدف کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا کلید خورده است، اظهار کرد: رزمایش مواسات و کمک های مومنانه پس از توصیه و فرمان مقام معظم رهبری با محوریت نماینده ولی فقیه در قزوین، سپاه صاحب الامر(عج) استان، ائمه جمعه و جماعات شهرها و روستاها، ستاد فرمان اجرایی امام و دستگاه های حمایتی شکل گرفته و همچنان به شکل پررنگ ادامه دارد.

استاندار قزوین بیان‌کرد: صنعتگران، اصناف و بازاریان قزوینی نیز در پیشبرد اهداف این ستاد و ارائه کمک‌های مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا خوش درخشیده اند و باید از آنان قدردانی کرد.

جمالی پور با بیان اینکه در کنار فعالیت های این ستاد دستگاه های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی نیز در کمک به آسیب دیدگان و محرومان تحت پوشش به طور مستمر فعال بوده و در حال خدمت هستند و همچنین دولت نیز در چند مرحله کمک‌های معیشتی تدارک دیده است،افزود: مجموعه این فعالیت ها و اقدامات نیکوکارانه موجب‌شده تا قدری از فشارهای ناشی از کرونا بر روی اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: ویروس کرونا با همه تهدیدات خود موجب تقویت تعامل و همدلی و مواسات در جامعه ما شد و صحنه‌های زیبا و بی نظیری را در میهن اسلامی ما خلق کرد که ناشی از توجه مردم ما به ارزش‌های دینی و اخلاقی است.

مقام عالی دولت در استان از صنعتگران و اصناف و افرادی که از توان کافی برای ارائه کمک به نیازمندان در شرایط فعلی برخوردار هستند دعوت کرد تا به نهضت تعاون و احسان بپیوندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز