خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مطرح کرد:

افزایش تعداد بستری مبتلایان به کرونا / مردم از تجمعات دوری کنند

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۸۸۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مراکز درمانی استان اصفهان ، کماکان با افزایش تعداد موارد بستری مبتلایان به کرونا مواجه هستند.

به گزارش ایلنا، طاهره چنگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه هم اکنون ۸۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان (به جز کاشان و آران بیدگل) بستری هستند، گفت: شیب صعودی مبتلایان به این بیماری ملایم است، اما باید مواظب باشیم شیب تند نشود.

چنگیز افزود: شاهد افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین مردم بویژه در صاحبان اصناف در استان اصفهان هستیم و امیدواریم این رعایت‌ها حفظ و بیشتر شود.

وی با ابراز نگرانی از تجمع مردم در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها به خصوص در شهر‌های بزرگ از مردم خواست حضور خود را در این اماکن را کم و در صورت حضور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، در زمان کوتاهی در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها توقف کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پایان در خصوص انتخاب ماسک مناسب گفت: موارد استفاده ماسک پارچه ای برای عموم مردم در فضا‌های غیر آلوده (جایی که بیمار نیست)، ماسک پزشکی سه لایه برای جا‌هایی که احتمال آلودگی به کرونا وجود دارد (بیمارستان‌ها و درمانگاه ها) و ماسک N۹۵ هم برای استفاده کارکنان در بخش مراقبت‌های ویژه ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز