خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه کرج خبر داد:

تمدید محدودیت‌های کرونایی در شهرستان کرج برای چهارمین هفته کاری

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۸۲۶

معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج از تمدید محدودیت های کرونایی برای چهارمین هفته کاری در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش ایلنا، غفور قاسم پور روز شنبه با اعلام تمدید محدودیت‌های کرونایی در شهرستان کرج برای چهارمین هفته کاری، اظهار داشت: این تصمیم به دلیل قرار گرفتن شهرستان کرج در وضعیت قرمز اتخاذ شده است.

وی افزود: بر این اساس محدودیت هایی که پیش تر اطلاع رسانی شده بود، به مدت یک هفته دیگر از امروز شنبه ۴ مردادماه لغایت ۱۰ مرداد ماه تمدید شده است.

فرماندار شهرستان کرج گفت: در شرایط قرمز شیوع بیماری کرونا، فعالیت تمام مراکز پرخطر در شهرستان‌کرج شامل؛ دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها، آموزشگاه ها، کتابخانه‌ها، مهدکودک ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه ها، باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد، مصلی ها، باشگاه های ورزشی پربرخورد مانند کشتی، کاراته، جودو ، مدارس شبانه روزی، قهوه خانه ها، چایخانه ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش ها و شهربازی ها، مراکز تفریحی و آبی ، باشگاه های ورزشی سالنی، به مدت یک هفته تعطیل است و برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش نیز تا اطلاع بعدی متوقف می شود. 

وی ادامه داد: ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی، اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات، مترو، ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر اماکن سرپوشیده از دیگر محدودیت های کرونایی در شهرستان کرج است که پیش‌تر اطلاع رسانی شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز