خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی خبر داد:

مثبت شدن تست کرونای 24 نفر از معتادان کارتن خواب فارس

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۷۸۷

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: بر خلاف شایعات و برخی باورهای غلط مبنی بر عدم ابتلای معتادان به بیماری کرونا، متاسفانه تاکنون تست کرونای 24 نفر از معتادان ساماندهی شده مثبت اعلام شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر فارس، محمدرضا ابراهیمی اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل ملی ستاد مقابله با کرونا، طرح ساماندهی معتادان متجاهر و کارتن خواب بصورت مرحله ای و با رعایت اصول قرنطینه اولیه اجرا و دانشگاه علوم پزشکی شیراز از همه معتادان تست PCR  گرفته است.

وی افزود: تاکنون 900 نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب از سطح شهر شیراز ساماندهی و در مراکز ماده 16 و تبصره 2 ذیل ماده 16، دوره درمان را سپری می کنند.

محمد رضا ابراهیمی بر ضرورت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در محل نگهداری معتادان تاکید کرد و بیان داشت: معتادان با تست کرونا مثبت ابتدا جهت انجام آزمایشات اولیه به بیمارستان علی اصغر (ع) شیراز منتقل و پس از بررسی توسط پزشک، در صورت نیاز بستری و در غیر این صورت به مرکز ماده 16 کووید 19 منتقل خواهند شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس ضمن تشکر از همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر و کارتن خواب بیان داشت: ساماندهی معتادان متجاهر و کارتن خواب در شرایط کنونی با مشکلات عدیده ای مواجه است که امیدواریم بتوانیم با لطف پروردگار و همکاری همه دستگاه های متولی با کمترین آسیب ممکن به پرسنل مراکز و نیروهای درگیر طرح را با موفقیت اجرا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز