خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم فومن و شفت مطرح کرد:

کارخانه ۱۰۰ میلیارد تومانی فومنات را در مزایده با قیمت ۱۶ میلیارد تومان واگذار کردند

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۷۷۷

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه شرکت‌های بزرگی در گیلان به افراد ناشایست واگذار شده است، عنوان داشت: در اجرای اصل ۴۴ در گیلان سوءاستفاده‌های زیادی شده که یک مورد آن مربوط به کارخانه ریسندگی فومنات است.

به گزارش ایلنا از فومن، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان گیلان با بیان اینکه تالاب انزلی یکی از ظرفیت‌های ملی و فراملی کشور است اظهار داشت: یکی از عوامل تخریب تالاب انزلی اجرای پروژه کنارگذر انزلی است و اگر فکری به حال مشکلات موجود در آن نشود تا چند سال آینده دچار وضعیت بدتری خواهد شد.

خلیل بهروزی‌فر با اشاره به اینکه شرکت‌های بزرگی در گیلان به افراد ناشایست واگذار شده است، عنوان داشت: در اجرای اصل ۴۴ در گیلان سوءاستفاده‌های زیادی شده که یک مورد آن مربوط به کارخانه ریسندگی فومنات است و در آن فردی شرکتی که بالای ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد را در مزایده ۱۶ میلیارد تومان خریداری کرد.

شرکت ریسندگی و بافندگی فومنات یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های گیلان است که در سال ۱۳۵۲ با ظرفیت روزانه ۲۰ هزارمتر پارچه و با به کارگیری ۸۵۰ نفر نیروی کار توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شد اما با قیمتی ناچیز واگذار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز