خبرگزاری کار ایران

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان:

مشکل آب شرب ۹۰ درصد روستاهای تحت حمایت تا پایان سال حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۶۷۷

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان گفت: مشکل آب شرب ۹۰ درصد روستاهای تحت حمایت قرارگاه پیشرفت و آبادانی زنجان تا پایان امسال حل می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، فرشاد پیری در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی از عملکرد این قرارگاه در استان زنجان پرداخت و گفت: این قرارگاه در محورهای فرهنگی و اجتماعی، سلامت، اشتغال و معیشت، تعلیم و تربیت و عمران و زیرساخت فعالیت می‌کند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان، با یادآوری اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان در حال خدمت رسانی به سه دهستان قره پشتلو زنجان، شیوانات خدابنده و اوریاد ماهنشان است، ادامه داد: این قرارگاه در حوزه اشتغالزایی هم خدمات قابل توجهی دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا دوره های آموزشی، بازاریابی، ایجاد اشتغال، خدمات رسانی و افزایش بهره وری در روستاها انجام شده است.

این مقام مسئول به اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی قرارگاه در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در همین راستا ۵۷ پروژه زیرساختی و حیاتی در روستاها اجرا شده است.

پیری از دیگر اقدامات این قرارگاه را حمایت از دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت  عنوان کرد و یادآور شد: این قرارگاه در زمینه کمک به دانش آموزان بازمانده از تحصیل در حوزه تعلیم و تربیت هم پیشتاز است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان ادامه داد: حل مشکل آب ۹۰ درصد روستاهای تحت پوشش قرارگاه تا پایان سال جاری هم در دستور کار است.

به گفته وی، تهیه و توزیع بسته های بهداشتی، معیشتی، ذبح قربانی و توزیع در بین نیازمندان و آموزش، چهره به چهره از اهم فعالیت ها در حوزه سلامت و استقرار ۱۸روحانی در روستاهای محروم جهت حل مشکلات روستاییان  و … ‌از فعالیت های اجرا شده در حوزه عمران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز