خبرگزاری کار ایران

پس از چند روز جدال با بیماری؛

پنجمین مدافع سلامت استان کرمانشاه آسمانی شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۵۰۶

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیدیت کرونا دانشگاه علوم پزشکی گفت : مدافعان سلامت استان کرمانشاه صبح امروز داغدار پنجمین همکار خود شدند که بر اثر ابتلا به کوید ۱۹ جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیدیت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ه گفت: محمدرضا سمیعی صبح جمعه پس از چند روز بستری در بیمارستان گلستان بر اثر کرونا درگذشت.

محمدی افزود: دکتر سمیعی دکترای علوم آزمایشگاهی، موسس و مسئول فنی آزمایشگاه بوعلی و مسئول فنی آزمایشگاه مرکزی رفرانس کرمانشاه بود.

وی گفت: دکتر سمیعی صبح امروز جمعه پس از تحمل رنج بیماری کرونا و با وجود تلاش کادر درمانی در بیمارستان گلستان جان به جان‌آفرین تسلیم‌ کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در پیامی درگذشت دکتر سمیعی را تسلیت گفت و نوشت: درگذشت شادروان دکتر محمدرضا سمیعی که سال‌ها در عرصه فعالیت‌های تشخیصی در استان از جمله به عنوان مدیر امور آزمایشگاه‌های معاونت درمان دانشگاه و مسئولیت فنی بخشی از آزمایشگاه مرجع و نیز در بیمارستان‌های کرمانشاه به مردم خدمت کرد، موجب اندوه جامعه سلامت استان شد.

دکتر محمودرضا مرادی در ادامه این پیام آورده است: این ضایعه را به خانواده و بازماندگان مصیبت‌دیده، همکاران و به ویژه جامعه علوم آزمایشگاهی استان تسلیت می‌گویم و ‌امیدوارم پاداش خدمت صادقانه و خوش‌خلقی همیشگی ایشان رضایت و ‌رضوان الهی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز