خبرگزاری کار ایران

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان آذربایجان شرقی؛

پرداخت حقوق کامل به روستاییان بالای ۶۵ سال با ۱۵ سال سابقه بیمه

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۳۹۸

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان آذربایجان شرقی گفت :طبق تصمیم جدید هیئت دولت، روستاییان بالای ۶۵ سال سن با ۱۵ سال سابقه عضویت در این صندوق، حقوق کامل می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد نظری مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان آذربایجان شرقی در دیدار با فرماندار شهرستان خداآفرین گفت:طبق تصمیم جدید هیئت دولت، روستاییان بالای ۶۵ سال سن با ۱۵ سال سابقه عضویت در این صندوق، حقوق کامل می‌گیرند.

وی ادامه داد:تا کنون ۱۹ هزار و ۲۳۲ نفر در استان حکم مستمری از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گرفته اند که سهم خداآفرین از این آمار ۱۰۰ نفر است.

 علی امیری راد فرماندار خداآفرین در این دیدار ابراز داشت:در این شهرستان از ۱۱ هزار نفر حائز عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ، ۲ هزار و ۴۴۶ نفر تحت پوشش این صندوق هستند و با توجه به قانون جدید که براساس آن شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت هم حائز این صندوق شده اند، با اجرای این قانون سهم ما از این صندوق به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

شهرستان خداآفرین یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی است، که با وسعت ۱۵۲۵ کیلومتر مربع ۳٫۳ درصد مساحت استان را شامل می‌شود و از سمت شمال با کشور جمهوری آذربایجان جمهوری آذربایجان، از سمت شرق با استان اردبیل، از سمت غرب با شهرستان جلفا و از سمت جنوب با شهرستان‌های کلیبر و ورزقان هم‌مرز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز