خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان خبر داد:

قاچاقچی مواد مخدر با محموله 111 کیلوگرمی تریاک در تعقیب و گریز مسلحانه تسلیم شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۳۱۴

فرمانده انتظامی استان از کشف 111 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ و استان کرمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه شخصی با یک دستگاه خودروی پراید قصد انتقال مواد مخدر از استان های جنوب شرقی کشور به شهرستان ساوجبلاغ را دارد، موضوع در دستورکار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله برای جلوگیری از پخش شدن مواد مخدر در استان‌های مسیر حرکت خودرو، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ در محورهای مواصلاتی شهرستان کنهوج مستقر شده و با رصد و پایش خودروهای عبوری در نهایت موفق به شناسایی خودروی متهم شده  و اقدام به تعقیب خودروی مورد نظر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که متهم با اطلاع از حضور ماموران به سرعتش افزوده و قصد فرار داشت ادامه داد: پس از مدتی تعقیب خودروی حامل مواد مخدر، ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح چند تیر به سمت خودروی متهم شلیک کرده و خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

سردار محمدیان ادامه داد: در بازرسی از خودرو توقیف شده 111کیلو 280 گرم تریاک کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه اعتیاد به موادمخدر از بلایایی خانمان سوز و ریشه همه معضلات اجتماعی است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی به صورت مستمر طرح مبارزه با موادمخدر را در دستورکار دارد و اجازه جولان به قاچاقچیان نمی دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز