خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سبزوار خبر داد:

کشف مواد مخدر و لوازم آرایشی قاچاق در سبزوار

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۲۹۹

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از کشف ۹۱ کیلوگرم تریاک و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از سبزوار، سرهنگ حسین بیات مختاری در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان سبزوار با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر مرزبانی خراسان شمالی و با اشراف اطلاعاتی مطلع شدند افرادی قصد دارند یک محموله مواد مخدر را با یک دستگاه کامیون از استان‌های شرقی کشور به سبزوار منتقل کنند که پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ بیات مختاری افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سبزوار موفق به شناسایی کامیون مورد نظر در محور خوشاب-سبزوار شدند و با هماهنگی مقام قضایی این خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی این کامیون مقدار ۹۱ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف و دو نفر را در این زمینه دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.

فرمانده انتظامی سبزوار همچنین از کشف انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی سبزوار در راستای مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و این خودرو را متوقف کردند.

 سرهنگ بیات مختاری گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی مورد نظر انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال را کشف و در این زمینه یک نفر را به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز