خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرماندهی انتظامی بندر عباس خبر داد:

کشف 18 هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۲۷۷

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بندر عباس از کشف 18 هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و 190 میلیون ریال در شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سرهنگ تیمور دولتیاری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و در پی دریافت خبری مبنی بر وجود مقادیری سوخت قاچاق در یکی از روستاهای شهرستان بندرعباس، بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران ضمن شناسایی محل ، یک دستگاه کامیون تانکردار که در حال تخلیه سوخت به داخل یک مخزن بوده را مشاهده که سریعا نسبت به توقیف خودرو اقدام و در بررسی بعمل آمده 18 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش سوخت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و190 میلیون ریال برآورد شده است عنوان کرد در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بندر عباس با اشاره به اینکه قاچاق پدیده شومی است که مشاغل داخلی را به مخاطره می اندازد و باعث بیکاری فرزندان این مرز و بوم می گردد، تآکید کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت قاچاقچیان، می توانند مراتب را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 9 میلیاردی کالای قاچاق در میناب

فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال در یک عملیات پلیسی در شهرستان میناب خبر داد.

سردارغلامرضا جعفری گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب در پی دریافت خبری مبنی بر وجود مقادیر زیادی کالای قاچاق در سطح شهرستان ، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی و شیوه های خاص پلیسی محل نگهداری کالای قاچاق را در یکی از روستاهای سطح شهرستان شناسایی و به محل اعزام شدند.

کشف محموله های 30 میلیاردی فوم و کارتن تلویزیون قاچاق درهرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف 30 میلیارد ریال کابینت ، فوم و کارتن تلویزیون قاچاق استان خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح کنترل محموله های کانتینری خروجی از استان ومبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی یک شرکت که با استفاده از شیوه عدم اظهار برخی اقلام در پوشش کالاهای دیگر نسبت به واردات آنها به کشور فعالیت داشت را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی به ایست و بازرسی شهید میرزایی اعزام و ضمن کنترل خودروهای خروجی از استان در پی کنترل چند دستگاه کانتینر وعدم تطبیق اولیه اسناد با کالای موجود در کانتینرها، مشخص شد قاچاقچیان با اظهارخلاف واقع واسنادجعلی اقدام به بارگیری اقلامی که به گمرک اظهارنشده کرده اند که با هماهنگی مقام قضائی، محموله های مذکور کشف شدند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: رانندگان با ارائه بارنامه حمل و نقل با عنوان کابینت تلویزیون، قصد گمراه کردن ماموران را داشتند که در بررسی های میدانی صورت گرفته، مشخص شد محموله های توقیفی علاوه بر کابینت حاوی اقلامی نظیر کارتن به همراه متعلقات نگهدارنده ( فوم ) و قاب تلویزیون است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز