خبرگزاری کار ایران

معاون علوم پزشکی گناباد خبر داد:

پلمپ ۲۵ واحد متخلف بهداشتی در گناباد و بجستان

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۱۷۱

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: از ابتدای افزایش نظارت‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا تاکنون، ۲۵ مرکز تهیه، توزیع ، طبخ ، عرضه و فروش مواد غذایی متخلف در شهرستان‌های گناباد و بجستان پلمپ شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، جواد صادقی‌نسب با بیان اینکه در همین مدت، 9 مکان عمومی در این شهرستان‌ها، پلمپ شد، افزود: علاوه بر این، 32 مرکز تهیه، توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی و 9 مکان عمومی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت، 3 هزار و 695 مورد بازدید مشترک توسط کارشناسان بهداشت محیط با کارشناسان سایر دستگاه‌ها انجام شد، افزود: علاوه بر این‌ها، تعداد 4987 مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی و 3416 مورد بازدید از اماکن عمومی توسط کارشناسان بهداشت محیط انجام شد.

مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز با بیان اینکه 1093 مورد گندزدایی محیطی منازل و اماکن عمومی در راستای مقابله با کرونا انجام شده است، تصریح کرد: 56 مورد نظارت بر تدفین بهداشتی اجساد و 873 مورد مراجعه حضوری و آموزش خانواده‌های دارای فرد کرونا مثبت، از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این مدت است.

حسن مردانی افزود: ادارات و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، بانک‌ها، نانوایی‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی، مراکز آموزشی، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و تربیتی، اماکن متبرکه، مساجد، پاساژها، مراکز پلیس +10، پیشخوان‌های دولت، پایانه مسافربری برون شهری، آرامستان‌ها و مراکز خدمات بیمه از جمله واحدها و مراکزی است که در این مدت، مورد بازرسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز