خبرگزاری کار ایران

با تاکید بر لزوم اجرای پروژه های عمرانی مطرح شد؛

اولتیماتوم فرماندار رشت به دستگاه های اجرایی

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۰۷۰

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم پیگیری و شتاب مناسب در اجرایی شدن پروژه های عمرانی، گفت: اعتبار دستگاه هایی که در اجرای پروژه های خود کوتاهی کنند، به پروژه هایی که شتاب مناسب دارند، اختصاص می یابد.

به گزارش ایلنا از رشت،علی فتح الهی در جلسه شورای اداری بخش خمام که با حضور نمایندگان شهرستان رشت برگزار شد، با بیان اینکه یکی از اهداف سفرهای هفتگی به سطح بخش های شهرستان، توسعه زیرساخت ها است، افزود:  در این راستا توزیع درست و عادلانه اعتبارات و استفاده بهینه از آن، بسیار حائز اهمیت است.

وی با انتقاد از وجود دستورالعمل ها و بخشنامه ها یکسان در حوزه حریم راه در سطح استان در قیاس با سایر استان ها، اظهار داشت: این دستورالعمل ها با توجه محدودیت اراضی که در سطح استان های شمالی وجود دارد باید تعدیل و مناسب سازی شود.

فرماندار رشت پیشرفت فیزیکی و شتاب مناسب اجرایی شدن پروژه ها بسیار  مهم و حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده کندی در اجرای پروژه های دستگاه های اجرایی، اعتبارات آنان به دستگاه هایی که سرعت اجرایی پروژه های عمرانی آنان مناسب است اختصاص خواهد یافت.

 فتح اللهی تکمیل پروژه ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمام، تاجرای خط انتقال آب خمام به خشکبیجار و تعریض محور ارتباطی خمام به خشکبیجار را از اولویت های اجرایی پروژه های این بخش عنوان کرد و افزود: پروژه تعریض محور خمام و خشکبیجار باید به  طور اصولی انجام شود تا از وقوع تصادفات در این محور جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز