خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر چاف و چمخاله:

شهردار باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشد

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۰۶۶

سخنگوی شورای شهر چاف و چمخاله گفت: شهردار باید پاسخگوی اتفاقات صورت گرفته و مطالبات به حق مردم باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، وفایی سخنگوی شورای شهر چاف و چمخاله ضمن گلایه از عملکرد کمیل لاهوتی شهردار این شهر گفت: یکی از مهمترین وظایف شهرداری رسیدگی به مشکلات مردم و رفع معضلات موجود در پروژه های عمرانی شهر جهت خدمت رسانی به مردمان فهیم چاف و چمخاله است.

وی افزود: جای بسی تاسف است، استفاده ابزاری شهردار از پرسنل خدوم که با همه مشکلات با تمام وجود مشغول فعالیت هستند. بهتر است با پایان یافتن دوره پنجم  شورا در سال آخر دست از سیاسی کاری بردارد و به فکر پاسخگویی به شهروندان باشد و پروژه های نیمه تمام را انجام دهد.
 
وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) که مردم جز ولی نعمتان ما هستند افزود: امروز وظیفه همه ماست تا در راستای اهداف و سیاست های کلان کشور و اصل چهل و چهار قانون اساسی پاسخگوی مطالبات مردم باشیم. 
 
وفایی در بخش دیگری از گلایه های خود تصریح کرد: چگونه شهردار به خود اجازه می دهد تا بجای پرداخت مطالبات  پیمانکاران با تندخویی و رفتار ناشایست، آنها را از شهرداری بیرون کند که این امر سبب شکایت پیمانکار از شهرداری گردد و با محکوم شدن شهرداری، پیمانکار سه برابر مبلغ طلب خود را از شهرداری غرامت دریافت کند .طلبی که از عوارض همشهریان چه بازاریی و چه کشاورز و... گرفته میشود وبر اساس ندانم کاری مسئولی که در گرمای طاقت فرسا در زیر کولر در حال سرما خوردن است چنین ضرری را به بیت المال بزند.
 
وی ادامه داد: تاکنون تذکرات مکرر کتبی و شفاهی مبنی بر رفتار صحیح با ارباب رجوع و پیمانکاران، تسریع در روند پروژه های عمرانی، عدم تبعیض بین همه مناطق شهر  و رعایت صداقت و امانت داری به شهردار داده شده است.
وفایی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد:   دخالتهای مسئول حراست شهرداری در بخش مالی از موارد تخلف و محرز  دانست و خاطر نشان ساخت: اگر قرار است قانونا مبلغی توسط مدیریت مالی و با امضای شهرداری به حساب پیمانکاری واریز شود چه لزومی دارد به حساب حراست واریز شود.
 
وی اینگونه رفتارها را نوعی دخالت در مالی دانست و گفت: اگر بخواهیم جلوی رانت و فساد در شهرداری ها گرفته شود ابتدا باید خودمان امانت دار مردم باشیم.
 
وفایی سخنگوی شورای شهر چاف و چمخاله در پایان یادآور شد: همه در قبال اعمال خود علی الخصوص شهردار  باید پاسخگو باشند و تبعیض بین افراد در تمامی زمینه ها چه همشهریان عزیز و چه کسانی که این شهر را برای اقامت و سرمایه گذاری انتخاب کردند برداشته شود تا سفیران خوبی برای شهر مان باشیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز