خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان مطرح کرد:

هزار و ۳۰۴ واحد مسکن مهر در هرمزگان تا شهریور ماه افتتاح می‌شود/ واجدین شرایط در طرح ملی مسکن نسبت به واریز مبلغ اولیه اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۰۲۰

استاندار هرمزگان از افتتاح هزار و ۳۰۴ واحد مسکن مهر در هرمزگان تا شهریور ماه سال جاری و تکمیل هزار و ۵۳۸ واحد مسکن مهر دیگر در هرمزگان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی در نشست ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن استان هرمزگان، عنوان کرد: هزار و ۳۰۴ واحد مسکن مهر در استان هرمزگان تا شهریور ماه سال جاری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین هزار و ۵۳۸ واحد مسکن مهر دیگر در هرمزگان تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر نیز در قالب پنج تعاونی در استان، دارای مسائل حقوقی و پرونده در دستگاه قضایی هستند که امیدواریم با تسریع در رسیدگی به پرونده این واحدها و حل مشکلات آنها، این واحدهای مسکن مهر تکمیل شوند.

همتی در ادامه به طرح اقدام ملی ساخت مسکن در هرمزگان اشاره و بیان کرد: در سه مرحله بیش از ۲۲ هزار نفر در طرح اقدام ملی ساخت مسکن در هرمزگان ثبت نام کردند که تاکنون بر اساس پایش های انجام شده از این تعداد، هفت هزار و ۷۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

وی گفت: افراد واجد شرایط در این طرح که پیامک دریافت کرده‌اند، باید سریعاً نسبت به افتتاح حساب بانکی و واریز مبلغ اولیه اقدام کنند تا عملیات ساخت این واحدهای مسکونی آغاز شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در شهرستان های استان، تامین زمین و آماده سازی نقشه ها جهت اجرای طرح اقدام ملی ساخت مسکن انجام شده و آغاز عملیات ساخت و ساز منوط به واریز مبلغ اولیه از سوی افراد واجد شرایط است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز