خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

آسفالت راه روستایی اینچگان با اجرای طرح ملی ابرار در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۹۸۳

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور از اجرای عملیات زیرسازی، ابنیه فنی و آسفالت راه روستایی اینچگان بخش سرولایت در راستای اجرای طرح ملی ابرار در این شهرستان خبر داد.

مجید مفیدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در نیشابور، با اشاره به اجرای طرح ملی ابرار در راستای اقدام جهت راه‌های اولویت دار روستایی گفت: محور روستای اینچگان به طول ۵/۲ کیلومتر زیرسازی و اجرای ابنیه فنی توسط اداره راهداری نیشابور طی ٢٠ روز کاری با ١٢٠ نفر روز نیروی راهدار و ١۴٠ دستگاه روز ماشین آلات راهداری انجام شد. 

وی اظهار داشت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده و سپس طی قراردادی به مبلغ ٧ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت اجرای آسفالت گرم با شرکت پیمانکار منعقد و به بهره برداری رسیده است. 

وی خاطر نشان کرد: محور روستایی بقیع و نوبهار نیز در روزهای پایانی اجرای عملیات زیرسازی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور قرار دارد و همچنین محور روستایی بزق و کلاته حسن آباد نیز زیرسازی انجام و اجرای ابنیه فنی از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در حال بررسی و انتخاب پیمانکار است. 

رئیس اداره راهداری وحمل نقل جاه ای نیشابور با اشاره به طرح ملی ابرار با ابراز امیدواری اعلام کرد: آسفالت محورهای روستایی باعث تسهیل در تردد روستاییان، کاهش مصرف سوخت و استهلاک وسایل نقلیه را به دنبال داشته و سبب تسریع در انتقال محصولات کشاورزی و دامی به مراکز فروش و در نتیجه درآمد زایی بیشتر برای روستاییان را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز