خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک کشاورزی استان فارس خبر داد:

پرداخت بیش از 4892 میلیارد ریال تسهیلات/ 447میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در استان پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۸۷۰

مدیر شعب بانک کشاورزی استان فارس گفت: این بانک در 4 ماهه اول سال 99مبلغ 3832 میلیارد ریال به متقاضیان بخش های مختلف کشاورزی و بازرگانی در استان پرداخت کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی فارس، محمد حسن رزاق منش با اشاره به اینکه این میزان تسهیلات به 9631 نفر متقاضی پرداخت شده است افزود: با توجه به رسالت بانک کشاورزی بیش از 90 درصد از تسهیلات موصوف به زیربخش کشاورزی بوده است.

پرداخت بیش از 447میلیارد ریال تسهیلات ازدواج

رزاق منش در ادامه با بیان اینکه شعب بانک کشاورزی استان فارس در4ماهه اول سال 99 مبلغ447 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج  پرداخت کرده است بیان کرد: این میزان تسهیلات به تعداد 868 نفر از متقاضیان پرداخت شده است  .

پرداخت بیش از 4میلیاردریال تسهیلات اشتغال زایی

مدیر شعب بانک کشاورزی استان فارس گفت: در 4ماهه اول سال 99مبلغ 4میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی پرداخت کردند.

پرداخت 72میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری

مدیر شعب بانک کشاورزی استان فارس در ادامه گفت: در4ماه نخست سال 99مبلغ 72 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به متقاضیان این بخش پرداخت شده است.

ایجاد2500شغل جدید با پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی

وی در ادامه بیان کرد: از ابتدای ابلاغ دستورالعمل طرح ملی توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در بهمن ماه سال96 تا پایان 4ماهه اول سال 99، بیش از3093 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت معادل 99.9درصد از اعتبار ابلاغی را در قالب 1973  فقره طرح، منعقد و پرداخت کرده است که اجرای این طرح ها 2510 شغل جدید ایجاد خواهد کرد.

رزاق منش تصریح کرد: اعتبار ابلاغی از محل اشتغال پایدار روستایی سال 98 به بانک کشاورزی مدیریت  استان فارس  3096 میلیارد ریال بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز