خبرگزاری کار ایران

مدیر امور تعاون اداره کل کار البرز خبر داد :

ضرورت تکمیل اطلاعات تعاونی‌های البرز در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۸۴۲

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز از ضرورت بهنگام سازی و تکمیل اطلاعات تعاونی های استان در سامانه جامع هوشمند تعاونی های کشور تا تاریخ 9 مرداد 1399 خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد علی محمد در خصوص ثبت اطلاعات تعاونی‌های استان در سامانه هوشمند تعاونی‌های کشور اظهار کرد : با توجه به اینکه فرآیند ثبت نام تعاونی‌ها در جشنواره تعاونی برتر استان و کشور از 9 مرداد ماه سال 99 آغاز می شود لازم است همه تعاونگران استان قبل از تاریخ شروع ثبت نام جشنواره نسبت به بهنگام سازی  وتکمیل اطلاعات ومدارک تعاونی خود در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور به آدرس اینترنتی https://taavoni.mcls.gov.ir اقدام کنند.

وی درباره برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر در شهریور ماه سال‌جاری در هفته تعاون گفت :برای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم کردن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی ، جشنواره تعاونی‌های برتردراستان و کشور هر ساله با حضور مقامات کشوری واستانی ،  تعاونگران، پیشکسوتان بخش تعاون در شهریور ماه برگزار می شود.

علی محمد تاکید کرد : برای شرکت تعاونگران استان در عرصه جشنواره تعاونی های برتر ملی و استانی سال 99 ؛ بهنگام سازی  وتکمیل اطلاعات تعاونی های استان در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور تا تاریخ 9 مرداد امسال ضروری والزامی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز