خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌شرقی خبرداد:

عملیات ساخت زندان جدید تبریز از سر گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۸۰۱

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌شرقی گفت: پروژه زندان تبریز با زیر بنای ۱۴ هزار متر مربع و با پیش بینی اعتبار ۶۴۲ میلیارد ریال اجرایی شده و قرار است طی ۳۰ ماه عملیات ساخت فاز اول آن به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن محمدیاری با اشاره به ساخت زندان جدید تبریز اظهار داشت: پروژه زندان تبریز در محلی به نام باباباغی در شمال غرب تبریز از سال ۹۱ با ظرفیت ۵ هزار نفر برنامه ریزی شده بود.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل عدم وجود اعتبارات لازم، عملیات این زندان متوقف شده بود که با پیگیری‌های مستمر مسئولان سازمان زندان‌های کشور و مسئولان استانی با تخصیص اعتبارات لازم ، عملیات ساخت آن دوباره شروع شد.

محمدیاری گفت: این پروژه با زیر بنای ۱۴ هزار متر مربع و با پیش بینی اعتبار ۶۴۲ میلیارد ریال اجرایی شده و قرار است طی ۳۰ ماه عملیات ساخت فاز اول آن به اتمام برسد.

مدیر کل زندان های آذربایجان شرقی کمبود فضای فیزیکی لازم در زندان کنونی تبریز را از جمله مشکلات اساسی عنوان کرد و افزود : امیدواریم با بهره برداری از فاز اول پروژه جدید زندان تبریز بتوانیم از ازدحام جمعیت کیفری که در این زندان  وجود دارد بکاهیم .

وی وجود طبقه بندی در زندان  را از جمله معیار و پیش شرط های  لازم در اصول زندانبانی عنوان کرد و افزود : یکی از دغدغه های اصلی در بحث جرایم مختلف در زندانها ، تفکیک و طبقه بندی زندانیان است که این امر می تواند در اصلاح و تربیت مددجویان نقش به سزایی را ایفا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز