خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

انجام 176 بازرسی بهداشتی در تالارهای پذیرایی قزوین/ لغو مراسم عروسی در 4 تالار

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۷۱۵

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: 176 بازرسی بهداشتی به منظور بررسی و رصد رعایت پروتکل های بهداشتی در تالارهای پذیرایی استان قزوین توسط کارشناسان شبکه بهداشت انجام شد.

علیرضا مهرعلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: سیر صعودی بیماری کرونا در قزوین نگران کننده است و شبکه بهداشت و درمان انتظار دارد شهروندان و مسئولان در استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، عدم برگزاری مراسم و دورهمی های خانوادگی برای کنترل این بیماری همراهی کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان از فعال بودن 12 تالار پذیرایی در قزوین خبرداد و گفت: 176 بازرسی، با مدیریت  و نظارت مناسب و همراه شدن صاحبان این مراکز در اجرای دستورالعمل های ابلاغی، که روند شیوع بیماری کرونا را تحت کنترل قرار داده صورت گرفته و 4 مورد از مراسم این تالارها به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط حوزه بهداشت لغو شده است.

مهرعلیان بیان کرد: گردشگران، مسافران غیر بومی و کارگران فصلی در بخش هایی از شهرستان قزوین مانند الموت غربی و شرقی که از استان‌های شمالی و جنوبی کشور به این مناطق تردد می کنند، یک معضل جدی در شیوع ویروس کرونا هستند و اجرای قانون استفاده از ماسک توسط ارگان‌ها می‌تواند یک گام اساسی در پیشگیری از این ویروس خطرناک باشد.

وی بر نظارت و کنترل جدی بر پمپ بنزین ها، اصناف، تالارها و مراکز تجمعی تاکید کرد و افزود: با راه اندازی همیاران سلامت، تشکل های مردمی هلال احمر با فرهنگ سازی و همراه کردن عامه مردم برای مقابله با بیماری کرونا شرایط مناسبی را برای بهبودی فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز