خبرگزاری کار ایران

موسوی خبر داد:

کسب رتبه دوم کشوری سازمان جهاد کشاورزی البرز در حوزه واگذاری تصدی به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۶۹۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به عملکرد سال گذشته، گفت: این سازمان موفق به کسب رتبه دوم کشوری در سطح وزارت جهاد کشاورزی در حوزه واگذاری تصدی ها به بخش غیر دولتی شد.

به گزارش ایلنا، مجید موسوی با اشاره به کسب رتبه دوم کشوری در سطح وزارت جهاد کشاورزی در حوزه واگذاری تصدی‌ها به بخش غیر دولتی اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی در سال 98 تصدی گری قسمتی از امور را به بخش خصوص واگذار کرد .

 وی اظهار داشت : واگذاری برخی از امور به بخش خصوصی و کاهش تصدی گری دستگاه‌های دولتی می‌تواند در روند سرعت چرخه کارها و خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع موثر واقع شده و از بروکراسی اداری و سر در گمی مراجعین بکاهد در همین راستا این سازمان ضمن انجام هماهنگی های لازم با وزارت جهاد کشاورزی و برنامه های ارائه شده در سال گذشته واگذاری تصدی گری در بعضی از بخشها و خدمات را در سطح استان اجرایی کرد و مدارک و مستندات مربوطه در این خصوص  به وزارت متبوع  منعکس شد .

موسوی گفت: در بررسی و ارزیابی های بعمل آمده توسط وزارت جهاد کشاورزی، عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در سطح سازمان های پیشتاز و نمونه و در رتبه دوم کشوری در سطح وزارتخانه قرار گرفت .

وی اعلام کرد: این موفقیت نتیجه تلاش و زحمات همکاران دست اندر کار در سازمان جهاد کشاورزی استان و بخش خصوصی است و امیدواریم با استمرار و تعاملات دوسویه و موثر مابین بخش دولتی و خصوصی این واگذاری ها به صورت هدفمند و هوشمندانه ادامه داشته باشد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز