خبرگزاری کار ایران

به دلیل آشنا نبودن با فن شنا رخ داد؛

جوان خرم آبادی در رودخانه نیکشهر غرق شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۶۷۱

بخشدار بنت از غرق شدن جوان 31 ساله در رودخانه این بخش از توابع شهرستان نیکشهر به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا خبر داد.

به گزارش ایلنا، احسان رئیسی گفت: جوانی ۳۱ ساله اهل خرم‌آباد به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا و عمق آب در تنگه غدی درفک این بخش غرق شد.

رئیسی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: عصر دیروز یک مورد غرق شدگی در یکی از رودخانه های محلی به مرکز اورژانس بنت اعلام که بلافاصله تیمی از اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود : فرد غرق شده جوانی ۳۱ ساله اهل خرم آباد لرستان از پیمانکاران ساخت منازل مسکونی طرح محرومان و سیل زدگان در منطقه بنت است.

بخشدار بنت بیان کرد: آشنا نبودن با فنون شنا و عمق آب عامل غرق شدن این جوان بوده که به رغم تلاش همراهان و عملیات احیا اکیپ اعزامی اورژانس بنت متاسفانه جان خود را از دست داد.

وی گفت: با هماهنگی های انجام شده جسد برای تشییع و خاکسپاری در حال انتقال به خرم آباد است.

رئیسی بیان کرد: بارش های فصلی و پر آب شدن رودخانه های جنوب استان سیستان و بلوچستان در چند ماه گذشته و گرم بودن هوا برخی افراد را برای شنا کردن در این رودخانه ها و منابع آبی‌ علاقه‌مند می‌کند که در این مدت تعدادی از آنان به سبب بی احتیاطی و آشنا نبودن با فنون شنا جان خود را از دست داده اند.

نیکشهر در ۵۱۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز