خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین خبرداد؛

بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح یادگار امام(ره) تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۵۶۰

معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین از بهره‌برداری طرح احداث تقاطع غیر همسطح یادگار امام(ره) تا پایان سال جاری و پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی این طرح خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیدمحمد علمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به نبود ورودی مناسب از سمت اتوبان به شهر قزوین، پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح یادگار امام (ره) در دستور کار قرار داد.

معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح یادگار امام(ره) از سال۹۷ شروع شده است ، افزود: این تقاطع دارای چهار رمپ است که دو رمپ آن به منظور خروج و دو رمپ آن برای ورود به شهر طراحی شده است.

علمی اضافه کرد: تقاطع غیرهمسطح یادگار امام(ره) به شکل شبدری کامل با تامین همه دسترسی‌ها در نظر گرفته شده است و دو رمپ شمالی پروژه ارتباط مسافرینی که از سمت تهران- قزوین- زنجان قصد حرکت به سمت جاده اسماعیل آباد به خصوص مسافرینی که قصد استفاده از ورزشگاه شهید امامی قزوین به ویژه در زمان برگزاری مسابقات را دارند و همچنین تردد مسافرینی که از قسمت شمالی بلوار امام خمینی قصد حرکت به جهت تهران- زنجان در آزادراه را دارند فراهم می‌کند.

وی افزود: همچنین دو رمپ جنوبی پروژه نیز ارتباط مسافرینی که از سمت زنجان و رشت قصد سفر به مرکز شهر قزوین و یا دانشگاه بین المللی قزوین دارند را برقرار کرده و انتقال ترافیک از سمت جنوب بلوار امام خمینی (ره) به سمت تهران و کرج نیز فراهم می‌شود.

این مسئول یادآور شد: اعتبار این پروژه ۲۰۰میلیارد ریال است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز