خبرگزاری کار ایران

امضای قرار داد بین شهردار ی اهواز وفرماندهی‌ قرارگاه خاتم الانبیاء

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۵۰۲

عضو شورای کلانشهر اهواز گفت: قرار داد بین شهردار اهواز و فرماندهی‌ قرارگاه خاتم الانبیاء با حضور استاندار خوزستان منعقد شد.

سید محسن موسوی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در تفاهم نامه‌ای که روز گذشته در تهران و با حضور استاندار خوزستان بین شهردار اهواز و فرماندهی‌ قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد شد. بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان بود که ظاهرا تا ۳۷۵ میلیارد تومان قابل افزایش است.

وی افزود: این تفاهمنامه ‌جهت‌ محرومیت زدایی از مناطق محروم‌ و کمتر برخوردار شهر اهواز تنظیم شده که پس از بررسی در کمیسیون های مربوطه شورای شهر به صحن شورا ارسال و پس از تایید در صحن به کمیته تطبیق فرمانداری اهواز ارسال خواهد شد.

وی گفت: قطعا در ‌کنار این اقدامات شهرداری مرکز اهواز، مناطق هشتگانه شهرداری و سازمان های مربوطه می توانند در ‌کنار هم بهتر به خدمات روزمره خود برسند و باعث رضایت مندی بیشتر شهروندان شوند. البته اگر استاندار‌ و مسئولان مربوطه در ثبت اسناد و دیگر نهادهای مربوطه بحث سند دار کردن‌ منازل مسکونی و املاک مردم این مناطق را به جد پیگیری کنند و این مشکل برای همیشه حل شود قطعا خدمتی ماندگار و همیشگی به مردم ارائه خواهند داد و مردم نیز مثل همیشه قدردان زحمات آنها خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز