خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیران بنادر و دریانوردی و کشتی سازی هرمزگان تبیین شد؛

بهره گیری از ظرفیت های داخلی و استفاده از توان متخصان ایرانی با هدف اشتغال پایدار

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۴۹۹

مدیرکل بنادر و دریانوردی در دیدار با مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو ) بر لزوم تقویت و تعمیق تعاملات فی مابین دستگاه‌های همکار با التزام عملی به شعار جهش تولید تاکید و بهره گیری از توان و دانش ایرانی را عامل مهمی در برون رفت از شرایط تحریم عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی رضا محمدی کرجی ران در دیدار با حمید رضائیان اصل مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو ) بر لزوم بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت های مجموعه های داخلی در زمینه ساخت و تعمیر کشتی با تکیه بر توان و دانش ایرانی اشاره و اظهار کرد: ضرورت انجام مطالعه در ارتباط با علل و عوامل ساخت و تعمیرات کشتی های خارج از کشور و تدوین یک برنامه نظامند به منظور معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل های مجموعه های توانمند داخلی می تواند کمک شایانی به حفظ و گسترش اشتغال مولد در شرایط موجود کند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تمام تلاش مجموعه سازمان بنادر بر این است تا بتواند علاوه برانجام وظایف حاکمیتی خود که تسهیل تجارت دریایی  و ایجاد بستر مناسب مبادلات بین المللی در دریاها است، با التزام به شعار جهش تولید، نیازهای دریایی و بندری خود را با تکیه بر توان داخلی تا جایی که امکان دارد از مجموعه های داخلی تامین کند.

حمید رضائیان اصل مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب "علی رضا محمدی کرجی ران" به سمت مدیر کلی بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان ظرفیتها موجود در منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی، ادامه داد: این منطقه ویژه در محدوده ای به مساحت 1100 هکتار ایجاد شده که 5200 نفر نیروی متخصص  و کارگری در آن مشغول فعالیت هستند.

رضائیان اظهار کرد: این مجتمع یک منطقه صنعتی اقتصادی معتبر و شناخته شده است که مجموعه‌های صنعتی و مدرن به ویژه مرتبط با کشتی‌سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است.

وی افزود: اقدامات بزرگ و غرورآفرینی نظیراجرای پروژه های  فازهای 16، 17، 18 و 12 پارس جنوبی ماحصل سالها تحقیق و پژوهش متخصصان ایرانی بوده که در این مجموعه ساخته و به محل منتقل شده است.

این مقام مسئول ساخت کشتی ایران کاشان، کشتی شهر کرد و کشتی ایران اراک و همچنین تعمیرات ادواری و اساسی نفتکش های کوچک و مگاسایز در مجتمع کشتی سازی را برگرفته از توان متخصصان این مجموعه دانست و از آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود جهت تداوم همکاری با اداره کل بنادر و دریانوردی در زمینه های ساخت و تعمیر شناورها سخن به میان آورد.

 همجواری مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با بندر شهید رجایی بعنوان بزرگترین بندر تجاری و همکاری های مشترک در زمینه های ساخت انواع شناورها مورد نیاز خدماتی بندر و تعمیرات شناورهای مختلف زمینه های بوده که از گذشته تاکنون در قالب توافق نامه های همکاری بین مجموعه کشتی سازی و سازمان بنادر و دریانوردی  به انجام رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز