خبرگزاری کار ایران

ارجاعی خبر داد:

ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب مسکن ملی در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۴۳۰

مدیر کل ستاد اجرایی فرامین امام(ره) در خراسان رضوی از تخصیص ۵٠٠ واحد مسکونی در قالب طرح مسکن ملی برای شهرستان نیشابور خبر داد.

به گزارش ایلنا از نیشابور، عبدالله ارجاعی در جلسه شورای مسکن در محل فرمانداری نیشابور با بیان این مطلب که ستاد اجرایی فرامین حضرت امام(ره) در کشور ۵۰ هزار واحد مسکن ارزان قیمت خواهد ساخت، گفت: در خراسان رضوی نیز با توافقی که با استاندار و سازمان مسکن و شهرسازی انجام شده پنج هزار مسکن ارزان قیمت، در سطح شهرستان های خراسان رضوی توسط این ستاد ساخته خواهد شد.

وی افزود: سهمیه شهرستان نیشابور از این طرح در مرحله اول پانصد واحد مسکونی است و ستاد اجرایی فرامین حضرت امام (ره) آمادگی دارد این ساختمان ها را در تیپ ۱۶ واحدی ۸۰ متری و در ۴ طبقه و به نام و یاد حضرت امام خمینی(ره) اجرا کند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرامین حضرت امام(ره) خراسان رضوی اولویت واگذاری را با خانواده هایی که در سامانه طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند دانست و اظهار داشت: شرایط اجرای این واحدهای ارزان قیمت، واگذاری و هبه زمین و صدور پروانه ساختمانی رایگان از سوی شهرستان ها می باشد و از روز آغاز فندانسیون در مدت ۱۸ ماه این واحدها با کمترین قیمت تمام شده و بهترین کیفیت و بدون دریافت سود به خانواده ها واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز