خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس عنوان کرد:

جذب اعتبارات کرونا در اولویت باشد/ توجه به ظرفیت اسناد خزانه در طرح‌های عمرانی

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۳۷۸

استاندار فارس گفت: باید تلاش کنیم تا از تسهیلات دو هزار و سیصدو شصت میلیارد تومانی در نظر گرفته شده در حوزه حمایت از اصناف آسیب دیده از کرونا نهایت بهره گیری انجام شود و این اقدام در رفع بسیاری از معضلات پیش آمده موثر است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه فارس با بیان اینکه توجه به راهکارهای قانونی و بهره‌گیری از مصوبات اجرایی برای رفع مشکلات و نیازمندی‌های اجرایی، باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار داشته باشد، گفت: خوشبختانه فعالیت کارگروه زیر بنایی فارس در سطحی بالاست و در چند سال گذشته فعالیت این کارگروه در سطح کشور مطرح بوده و امیدواریم که همچنان شاهد فعالیت های اثرگذار آن باشیم. 

وی با تاکید بر لزوم نظارت بر عملکرد و مصوبات کارگروه های مختلف شورای برنامه ریزی و توسعه اظهار داشت: بررسی و نظارت بر مصوبات  هر کار گروه به عهده دستگاه متولی است.

 استفاده از فرصت های بازار سرمایه و بورس از دیگر مباحث استاندار فارس در این جلسه بود و در این زمینه گفت: سرمایه گذاری و راهکارهای جذب آن مورد تاکید ما است و در این بازار فرصت‌های اقتصادی زیادی وجود دارد. 

 استاندار فارس در ادامه بهره گیری از ظرفیت اسناد خزانه در فعال کردن طرح های عمرانی را از جمله مباحث اصلی دستگاه‌های اجرایی دانست و خاطر نشان کرد: جذب سریعتر اسناد خزانه موجب کاهش هزینه های اجرایی در طرح های عمرانی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز