خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز فرارسیدن هفته ملی مهارت را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۲۹۹

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با صدور پیامی فرارسیدن هفته ملی مهارت را تبریک گفته و از زحمات مجموعه فنی وحرفه ای البرز و تلاشگران عرصه مهارت آموزی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، حسین فلاح نژاد طی پیامی فرا رسیدن هفته ملی مهارت را به خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه‌ای استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است: 

امروز کشور در دوران بسیار سرنوشت سازی بسر می برد و بی گمان پویایی و اعتلای اشتغال و داشتن جامعه ای توام با مهارت کار در آینده ، در گرو توسعه و بسط آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی است.تلفیق دانش با مهارت و خلاقیت ، زمینه ساز اشتغال مولد و پایدار توام با کار آفرینی خواهد بود که این امر، تاثیر مهمی در رشد و توسعه اقتصادی و توانمند سازی  نیروی انسانی دارد. یقیناً گسترش نهضت توسعه آموزش های مهارتی و توانمند سازی منابع کارآمد انسانی راه را برای تحقق شعار سال "جهش تولید" هموار نموده و اهتمام به این مقوله نوید بخش افق روشن برای اشتغال پایدار جوانان است. در این راستا استان البرز نیز همواره به عنوان یک قطب مهم اموزش فنی و حرفه ای  در طی سالیان متوالی با ارائه آموزش های مهارتی کشوری و بین المللی در منطقه در جهت ایجاد اشتغال از دیرباز تا کنون نقش مهمی را در امر مهارت آموزی کشور به عنوان یک از قدیمی ترین مراکز کشور ایفا کرده است واکنون نیز که با تلاش مجموعه توانمند آموزش فنی وحرفه ای اجرای طرح اشتغال مهارت محور در البرز بصورت پایلوت در کشور عملیاتی گردیده مسلما در این مسیر اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در محورهای «علم و پژوهش»، « اقتصاد » و «استقلال و آزادی»، شتاب بخشیدن به ایجاد اشتغال پایدار و رفع فقر مهارتی در اقشار مختلف جامعه خصوصاً فارغ التحصیلان دانشگاهی در جهت اعتلا وتوسعه کشور محقق خواهد شد. 

اینجانب بدینوسیله ضمن تبریک هفته ملی مهارت از زحمات کلیه دست اندرکاران بخش مهارت آموزی بویژه مدیرکل و کارکنان و کارشناسان فنی و حرفه ای ونیز تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان تقدیر و تشکر می نمایم .امید است در سال جهش تولید توسعه و بسط آموزش های مهارتی با همت والا و بی شائبه همه دست اندارکاران عرصه آموزش  فنی و حرفه ای محقق گردد و مردم شریف استان از ظرفیت این آموزش ها بهره مند شده  و در این مسیر شاهد رشد اشتغال در مسیر مهارت آموزی در استان و کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز