خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان خبر داد:

تحقق شعار عدالت با توزیع خدمات و امکانات در ۵۷ روستای کاشان/تامین آب شرب روستایی در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۲۷۵

فرماندار کاشان گفت: رویکرد فرمانداری در توزیع امکانات وخدمات در سطح منطقه منطبق بر عمل به شعار عدالت است .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی قهرودی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات روستائیان با انجام ملاقات های عمومی وبه صورت مستقیم شناسایی و احصا می شود اظهار داشت: تلاش شده با هماهنگی بین مسئولان اجرایی شهرستان موضوعات مطروحه پیگیری و حل شود تا نیازی به تردد و رفت وآمد مجدد به فرمانداری نباشد.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات پزشکی و درمانی، کمترین حق ساکنان روستا است و باید اقدامات لازم جهت رفع این درخواست ها صورت بگیرد.

مرتضایی خاطرنشان شد: اختلاف بر سر موضوع اسقرار اورژانس در مسیر چهار روستای آزران، تجره، آرنجن و پنداس از گذشته مطرح بوده و هرساله بسیاری از هموطنان به علت دیر رسیدن آمبولانس در جریان تصادف های جاده‌ای جان خود را از دست می دهند که ضروری است مدیران دانشگاه علوم پزشکی جهت استقرار آمبولانس در این محور همکاری کنند.

فرماندار کاشان یکی از دغدغه های اهالی تجره را تامین برق استخر ذخیره آب روستا برشمرد و یادآور شد:‌ کارشناسی موضوع و پیگیری های نهایی برای برطرف کردن این مشکل انجام شده، ولی به علت کمبود اعتبار قرار است از ظرفیت خیرین استفاده شود.

نماینده عالی دولت درکاشان تصریح کرد: تامین آب شرب مناسب،اجرای طرح هادی در روستا، توسعه گردشگری و راه سازی و ایجاد فضای ورزشی و فرهنگی از جمله خدمات فرمانداری کاشان در مناطق روستایی است که ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه افراد فاقد سرپناه بخشی از این خدمات است.

مرتضایی رویکرد فرمانداری در توزیع خدمات وامکانات در ۵۷ روستای کاشان را منطبق بر عمل به شعار عدالت دانست وگفت: فرمانداری در ارائه خدمات بهتر و ایجاد اشتغال برای روستاییان با هدف جلوگیری از مهاجرت ساکنان به شهر ها مصمم است.

وی یادآور شد: نگاه نماینده دولت براساس برابری است وتفاوتی میان شهر وروستا قائل نیست وکمک به صنعت  دامداری، کشاورزی، صنایع دستی و ایجاد زیر ساخت هایی مورد نیاز برای توسعه روستا ها در بازدید های هفتگی از مناطق روستایی در دستور کار قرار دارد.

فرماندار ویژه کاشان از اختصاص ۱۰میلیارد ریال اعتبار برای ساخت استخر ویژه ذخیره آب روستای رحق خبر داد و گفت: نیمی از اعتبار این طرح از طرف استانداری اصفهان و سایر مبلغ مورد نیاز از محل اعتبارهای جهاد کشاورزی شهرستان تامین شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز