خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت مطرح کرد:

آمادگی فرمانداری رشت جهت تقویت زیرساخت‌ها و تجهیزات پزشکی قانونی

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۰۹۵

فرماندار رشت از آمادگی فرمانداری جهت اختصاص اعتبار در راستای تقویت زیرساخت ها و تجهیزات پزشکی قانونی و سازمان آرمستان ها خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در نشست با مدیرکل پزشکی قانونی استان و مدیر آرامستان‌های شهرداری رشت با تاکید بر اینکه دغدغه همه ما، حل مشکلات مردم و تسهیل در روند امور آنها است، افزود: مسئولیت‌ها فرصتی از جانب خداوند است و باید از این فرصت به درستی در جهت خدمتگزاری به مردم استفاده کرد.

وی با اشاره به کمبود منابع و امکانات به دلیل اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشور، تصریح کرد: به رغم همه کمبودها باید با استفاده از ظرفیت های موجود به دنبال تقویت زیرساخت ها و انجام کار ماندگار باشیم.

فرماندار رشت حساسیت کار پزشکی قانونی را بسیار بالا و حائز اهمیت دانست و گفت: در راستای تامین سردخانه های جدید از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان، اعتبار لازم تخصیص خواهد یافت.

فتح اللهی  همچنین به عملکرد خوب و طاقت فرسای سازمان آرامستان های شهرداری رشت در روزهای ابتدایی و بحرانی شیوع ویروس کرونا در گیلان اشاره کرد و تصریح کرد: به زودی در بازدید از این بخش مسائل و مشکلات سازمان آرامستان ها  را به صورت ویژه بررسی و پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی گیلان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در سطح استان و شهرستان‌رشت، تاکید کرد: در جهت ارائه خدمات مطلوب، نیازمند تقویت زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز