خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار رشت تاکید کرد:

لزوم بهره گیری از برنامه نرم افزاری شاد جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دانش آموزان

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۰۵۷

معاون سیاسی - اجتماعی فرمانداری رشت بر لزوم بهره‌گیری از برنامه نرم افزاری شاد در راستای ارسال پیام های اخلاقی و اجتماعی به دانش آموزان در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، فریبرز سعیدی کیا، در جلسه کمیسیون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، با اشاره به لزوم تعریف ادبیات مشترک با دستگاه‌های عضو این کمیسیون جهت تدوین برنامه هایی ساختارمند در حوزه‌های اجتماعی، امنیتی و اخلاقی در سطح شهرستان، اظهار داشت: بر این اساس ضروری است دستگاه‌های مختلف برنامه‌های خود را در این مباحث و با در نظر داشتن کلیه آسیب‌های موجود در تمامی ادوار پایش کنند و نسبت به رصد خروجی اطلاعات، تبیین و ارتقای این برنامه ها اهتمام ورزند.

معاون سیاسی- اجتماعی فرماندار، با بیان اینکه شهرستان رشت دارای‌حدود 16 نقطه آسیب‌پذیر است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کلونی جمعیتی در این نقاط استقرار دارند، لذا پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی و ناهنجارهای مرتبط با آن ها، نیازمند یک برنامه ریزی مدون است.
 
وی در ادامه افزود: از صداوسیما انتظار می‌رود در مباحث آموزشی، تولید محتوا و ساخت سریال با موضاعاتی مرتبط با خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی بپردازند.
 
سعیدی کیا با اشاره به اجرای طرح مواسات  در جهت حمایت از اقشار آسیب دیده از بحران کرونا، تصریح کرد: طرح مواسات، طرحی بسیار ارزنده بود که اجرای آن در شرایط خاص شیوع این بیماری، باعث کاهش بار روانی بر روی خانواده های نیازمند شد.
 
وی با بیان اینکه هرگونه غفلت در مسائل فرهنگی باعث رخنه فرهنگ بیگانه و فروپاشی بنیان خانواده‌ها خواهد شد، ادامه داد: بالغ بر 100 هزار دانش‌آموز در شهرستان رشت وجود دارد که با احتساب خانواده‌های‌شان، شبکه بسیار گسترده ای را تشکیل می دهند که باید با به کارگیری آموزش صحیح و استفاده از برنامه های مجازی که دارای پتانسیل فراوانی برای تعلیم و تربیت است به خانواده ها احساس امنیت داده شود .
 
سعیدی کیا در ادامه افزود: برنامه هایی مانند نرم افزار "شاد" برای گسترش آموزش، ایجاد امنیت در فضای مجازی و خاطرنشان  کردن برخی از پیام های اخلاقی و اجتماعی به دانش آموزان و حتی دانشجویان می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز