خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان:

آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای قزوین دوباره تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۰۴۰

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: آموزشگاه‌های دولتی و خصوصی فنی و حرفه‌ای در استان قزوین با دستور ستاد استانی مقابله با کرونا برای پیشگیری از این ویروس تا اطلاع بعدی تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محسن مددی اظهار کرد: دستور تعطیلی مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان به دلیل پیشگیری از کرونا روز گذشته از سوی ستاد استانی مقابله با این ویروس به این اداره کل ابلاغ شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به اینکه قبل از این نیز به دنبال شیوع کرونا برای مدتی فعالیت آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای در قزوین و کشور دچار تعلیق و توقف شده بود، افزود: امیدواریم با عادی شدن شرایط و رسیدن وضعیت به مرحله سفید هرچه زودتر فعالیت‌های آموزش مهارتی خود را پیگیری و از سربگیریم.

مددی ادامه داد: به دنبال تعطیلی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در قزوین در پی دستور العمل ستاد استانی مقابله با این ویروس، برنامه های پیش بینی شده مربوط به هفته ملی مهارت لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی گفت: به مناسبت هفته ملی مهارت قرار بود سه کارگاه آموزشی در بخش های کشاورزی، آموزش به زنان سرپرست خانوار و آموزش های محصولات رزین و چوب و همچنین دپارتمان آموزش مربیان باغبانی کشور در قزوین راه اندازی و فعال شوند که به زمان دیگری موکول شد.

استان قزوین دارای ۱۱ مرکز ثابت و دولتی آموزش فنی و حرفه ای است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز