خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار خبرداد :

تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به مهدکودک های قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۸۷۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مهدکودک‌های قزوین می‌توانند با هدف جبران خسارت ناشی از بیماری کرونا در ۲ نوبت از صندوق کارآفرینی امید تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی در نشست مشترک با اعضای کانون توسعه مهد کودک استان قزوین افزود: نماینده مهد کودک ها باید در این ۲ نوبت با اولویت بندی نسبت به معرفی آن‌ها اقدام کند.

وی با بیان اینکه مهدهای کودک در مناطق حاشیه‌ای و محروم نیازمند حمایت بیشتری خواهند بود، اظهار داشت: بهزیستی موظف است با شناسایی مهدکودک‌های آسیب دیده در این مناطق نسبت به معرفی ۲۰ مهد برای دریافت حمایت‌های ویژه اقدام کند.

حبیبی با بیان اینکه برای بخشودگی مالیات و تامین اجتماعی مهدهای کودک باید بهزیستی و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین مکاتبه داشته باشد، اظهار داشت: طبق مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا مهدهای کودک جزو رسته‌های آسیب دیده هستند و می‌توانند از تسهیلات لازم برخوردار شوند.

معاون سیاسی استاندار قزوین تاکید کرد: مجوزهای مهدکودک حتما باید از سوی بهزیستی صادر شود و اگر مواردی وجود دارد که دستگاهی به احداث چنین نهادهایی اقدام کرده است، باید گزارش شود تا سریعا برخوردهای لازم صورت گیرد.

حبیبی خاطرنشان کرد: راه اندازی مهد کودک کاری تخصصی است که با آموزش و تربیت عجین است و هرگز هیچ دستگاهی نباید به این نهادها به عنوان مکانی درآمدزا نگاه کند.

وی یادآور شد: دورانی که کودکان در مهدکودک ها تربیت می شوند بسیار حساس و مهم است و دستگاه‌های اجرایی باید به اهمیت این مراکز  بیش از پیش توجه کنند تا نسل آینده دچار مشکل نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز