خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه:

ورود افراد بدون ماسک به ادارات کرمانشاه ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۸۵۴

فرماندار کرمانشاه گفت : ورود افراد بدون ماسک به ادارات کرمانشاه ممنوع است و به این افراد که فاقد ماسک هستند خدمات ارائه نمی شود .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فضل الله رنجبر در جلسه ستاد کرونای شهرستان کرمانشاه گفت : هیچ خدماتی به مراجعان بدون ماسک در ادارات کرمانشاه ارائه نخواهد شد و از ورود افراد بدون ماسک به ادارات جلوگیری می شود.

وی افزود: در حال حاضر 80 درصد کارکنان ادارات کرمانشاه ماسک می‌زنند و با آن 20 درصدی هم که رعایت نمی‌کنند؛ برخورد خواهد شد.

رنجبر تصریح کرد: در روزهای آینده اکیپ‌هایی به ادارات مراجعه کرده و به مدیران اداراتی که کارمندانشان ماسک نزده باشد، تذکرات لازم داده خواهد شد.

فرماندار گفت : از اتحادیه ها و اصناف می خواهیم تا برای کنترل بیماری کرونا به مغازه‌دارانی که ماسک نمی زنند، تذکر بدهند.

وی اضافه کرد :به بخشداران هم تاکید شده با تشکیل جلسه در دهداری ها مانع از برگزاری مراسم عزاداری در سطح روستاها شوند.

فرماندار کرمانشاه گفت :شهرداری باید با نصب بنر در سطح پارک ها مردم را نسبت به کرونا حساس کند.

وی در ادامه داد:اگر بتوانیم  شیب ملایم شده کرونا در کرمانشاه را به سمت نزولی شدن پیش ببریم، می توانیم برای فعالیت تالارهای برگزاری مجالس شادی و عزا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی تصمیم گیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز